tu pots somriure en tots els idiomes

dimecres, 18 de juliol del 2012

Sorpresa rera sorpresa i, totes positives

Favorablement sorprès  des de el primer moment


Feia dos dies havia anat al dentista, tenia la boca fata i havia pres una decisió, vaig a resoldre aquest "problema" que tinc que no em deixa menjar ni parlar, com abans. La boca que m'esta amoïnant a cada moment, el primer despertar es ..... les dents de davant , les de avall que em fan mal


Vaig entrar , per què ?

  • veig un somriure  des de Duero 1   
  • un somriure  que atrau a entrar i preguntar 
  • acollida el primer dia entranyable i càlida
  • l'establiment, estil i configuració sorprenent molt diferent d'altres 

que m'havia portat .... quan vaig sortir

  • mes estil 
  • mes neteixa 
  • mes persones 
  • mes equip 
  • mes .... CONFIANÇA 
  • MES EXPECTATIVES
  • que en DENTISTA el tenia cita "per començar"


es mes ric 

qui somriu mes 

qui  fa somriure mes 



es mes ric 

qui sumia mes




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada